Keresés ebben a blogban

2021. szeptember 15., szerda

Doktor úr!

Ha valaki ismeri személyesen Komáromi Zoltánt, kérem, mondja meg neki, hogy mostanáig kedveltem és becsültem. Valamint azt is kérem megmondani neki, hogy az embert soha nem a legjobb, mindig a legrosszabb cselekedetei minősítik. 

Azt olvastam egy tudósításban, hogy a doktor úr valamilyen gittegyleti vitában megtartandónak ítélte a XII. kerületi turulszobrot, a másik két vizesnyolcas egyetértett. Valamint a jelenlegi kerületi polgármestert jobbnak ítélte a többieknél. Pedig a doktor úr korából következően neki látnia-hallania kellett ennek a fidesz nevű bűnbandának a legsötétebb, legaljasabb, simaszájú gazemberét, amikor kormánytagként megnyilvánult.

Mondják meg a doktor úrnak, hogy az eddigi megnyilvánulásai miatt kap tőlem néhány napot, amíg visszavonhatja szánalmas véleményét, akkor esetleg elfelejtem ezt a turulügyet.

Még valami. Ezt a blogot néhány százan, olykor néhány ezren olvassák. Ez elhanyagolhatónak tekinthető fórum. De a fenti véleményemmel egész bizonyosan nem vagyok egyedül.

Tetszik emlékezni, mit mondtam néhány napja a kétlábra álló rókamangusztáról?