Keresés ebben a blogban

2018. szeptember 10., hétfő

Mea culpa

Naiv voltam, bocsánat. Mint egy elsőbálozó lányka, mentségem nincs. Legkiválóbb állandó opponenseim, az öcsém és Gábor Johann felhívták a figyelmemet, hogy az általam hatályosnak mondott 1986. évi II. törvény 2011. január 1. óta hatályon kívül helyeztetett. Volt egy ügyem (mint igazságügyi szakértőnek), amiben hivatkoztam a nevezett törvényre, akkor utánanéztem, még működött. Ez nyilván 2010. előtt lehetett. Most anélkül, hogy utánanézek, tudhattam volna, ez a jelenleg uralkodó bűnbanda nem hagy meg egy olyan törvényhelyet, ahol esetleg megfoghatók - még akkor sem, ha nyilvánvaló, ezzel a lehetőséggel úgy sem fog élni senki.
Megnéztem ezt a "médiatörvény" elnevezésű förtelmet, mindjárt mondom, miért. Csak a ceterum censeo nélkül nem léphetünk tovább: kártékony, ostoba, a tömegtájékoztatásban dolgozók bambaságának és totális impotenciájának a terméke, egy többé kevésbé értelmes társadalmi berendezkedés esetleges eljövetelekor nyomban azután megsemmisítendő, hogy a csúti gazembert és tettestársait a megfelelő eljárásban részesítettük, úgymint a tényleges életfogytiglannal együtt járó teljes vagyonelkobzás. Új szempontom támadt különben a förtelem elolvasása után: ha Kosztolányi szerkesztési szabályai szerint járunk el, és kihúzzuk a szövegből a fölöslegeset, a cím sem marad meg.
Különben azért néztem át ezt az istállóalomnak is használhatatlan betűgyűjteményt, mert Gábor Johann idéz belőle, amiért nem lehetek eléggé hálás. Ő kiszúrta ugyanis azokat a részeket, amiket a kormánypártnak eufemizált galeri benne felejtett.
Tudom, mégegyszer beismerem, naiv vagyok, de még mindig nem hiszem el a saját tételemet, miszerint itt vagy vér fog folyni, vagy megszűnik az ország, ezt a beteg fiókdiktátort másképp nem lehet eltávolítani. Szóval azt akarom mondani (folyamatosan ezt teszem, különböző variációkban), hogy azért meg kell próbálni. Ha nincs egyértelmű, élő paragrafus, akkor a Gábor Johann által idézett részek (Kolozsvári Szalonna - Az alattvalóságról, 4. hozzászólás - szeptember 9.), azaz a "médiatörvényben" fellelhető paragrafusok alapján indítson végre pert vagy egy szerkesztőség vagy egy aktív újságíró, aztán még egyet és még egyet, perek sorozatát, amivel meg lehet szorongatni a csúti primitív bandáját, egy közepes képességű ügyvéd is sarokba tudja szorítani ezt az ostoba bűnszövetkezetet. Az említett paragrafusokat kívánságra kiegészítem, még abban is segítek, honnan érdemes indítani.
Egyszóval mégegyszer: bocsánat a felületességért.