Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 27., kedd

Émelygés

Azt mondta egy alak, egy államtitkárnak titulált majomszabású, hogy a gyerekeknek azért kell délutánig az iskolában lenniük, mert akkor nem csavarognak. Rendőr is azért van az iskolában. Hogy az a sok rohadt bűnöző, akiről én csak hiszem, az én gyerekem, unokám, mert én csak egy naiv vagyok, mert az valójában egy minimum potenciális, de inkább már kialakult börtönbe való utolsó tróger, szóval hogy nem lehet elég korán megérttetni vele, ő bűnöző, de ha jól viseli magát, cáratyuska majd megbocsát. És akkor majd rendes alattvaló lesz belőle.

 
Értem én. Nem lehet elég korán kezdeni a megalázást és megfélemlítést.

 
De ennyire durván, ennyire nyilvánvalóan, ahogyan még Rákosi pajtás (a kisúttörők, a kéknyakkendősök így hívták azt az országvezért, aki azért tanulhatott volna ettől a mostanitól… na ezt hagyjuk), egyszóval ezt még Rákosi sem merte. A kicsiket békén hagyta. Meg is bukott…

 
Émelygek. Mindig azt hiszem, lejjebb már nincs. Pedig van. Most értük el.

 
Azaz még nem egészen.

 
Börtönőröket a bölcsődékbe!