Keresés ebben a blogban

2018. május 8., kedd

Nekrológ

Nem ismerem a politikusok szempontjait. Pontosabban nem tudok róla, hogy bármilyen politikusnak volnának bármilyen szempontjai, amiket én képes volnék értékelni.
Volt egy politikus, akinek többször leírtam a nevét, akit többször is próbáltam védeni az általam érthetetlennek tartott népharagtól.
Nem mondom, hogy lehetetlen lennie olyan szempontnak, amit én nem ismerek, éppen az is lehetséges, hogy az illető ma reggel annak az általam ismeretlen szempontnak az alapján tette le - az összes többi pocsolyagerincűvel együtt - a képviselői esküt. Csak ennek kicsi a valószínűsége.
Ha az illetőt ismerném személyesen, azt tanácsoltam volna neki, hogy ne menjen be az Országházba, tegyen nyilvános nyilatkozatot arról, ő nem hajlandó részt venni a csúti gazember legitimálásában. 2006. óta ez lett volna az első és egyetlen lehetősége a politikába való visszatérésének, a köz megbecsülésének visszaszerzéséhez.
Nem tudom elképzelni, hogy lesz még egy ilyen alkalom. Úgy is mondhatnám, lehetetlennek tartom. Ezzel a ma reggeli eskütétellel elérte, hogy most már az ő nevét sem írom le többé. Ha egy kicsit is fontos lett volna valaha, most csalódottságomnak adnék kifejezést.