Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 1., péntek

Nyálkacsík

Sokféle karakterbe képes vagyok belehelyezkedni, szélsőséges társadalmi helyzetekben éltem le az életemet, a budai és bécsi arisztokráciától a legsötétebb prolikörnyékig. Ha valami olyat látok, amit nem értek rögtön (ez elég ritkán fordul elő), megpróbálok a mélyére hatolni, megkeresni az ösztönöket és reflexeket, amik az ilyen élőlényt mozgatják. Többnyire sikerül, a legjellemtelenebb alakokat is átlátom.
Ma reggel olvastam valamit, amit képtelen vagyok a helyére tenni. Láttam sok gusztustalan csúszómászót kétlábon, amióta a csúti bunkó uralkodik jóformán csak olyat látok, bármerre nézek, de ilyet még soha. Egy Szőcs Géza elnevezésű, végtelenül undorító képződmény közzétette azokat a betűket, amik jöttek belőle, az alant látható sorrendben:

Forgószárny zúg: helikopter.
Abból lép ki Rogán Tóni.
Biztonságos aláírást
senki nem tud jobbat róni.
Kezében márkás telóval
rád köszön könnyed helóval.
 
És a miniszterelnök,
persze hogy ő is eljött.
És úgy néz ez az Orbán:
valahogy kobra-formán!
Valahogy furcsa csönd lesz,
s ez a csenevész
dal is elenyész.

Ugye nem bánják, ha ezt itt nem elemzem?