Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 4., csütörtök

Undor

Előfordul, hogy szünetet tartván a napi munkában átlapozok néhány adót a televízión, meg-megállok, belenézek némely programba. Így tettem azzal az adóval is, amelyiken a fiatalok azt mondják, amit tegnap írtam le. Ez az adó úgynevezett ellenzéki volna. Voltak eddig is súlyos kétségeim, de a következetlenségeket inkább a tehetségtelenség számlájára írtam, pedig seggnyalások voltak azok mind, hiába fordítottam el a tekintetemet. Tegnap este olyat láttam, hogy még most sem akarom elhinni.
Miután visszanyeltem a feljövő savanyú undort, megnyomtam a távirányítót, kitöröltem az adót a nézhetők listájáról. Leadtak ugyanis egy hirdetést, ami arról szólt, hogy Magyarország kormánya felszólít az idegenek elleni szavazásra vagy hogy mondjam.
Ezért nyilván fizettek. Lehet, hogy sokat. Az adó reklámpénzekből tartja fenn magát.
De ez nem reklám! Ez egy náci bagázs ostoba manipulációja!
Van az a pénz, amiért valaki egy ilyet lead? Persze, hogy van. Például egy olyan összeg, amiből ez a társaság öt évig akár hirdetések nélkül is megél.
Adtak annyit?