Keresés ebben a blogban

2016. június 10., péntek

Bulvár

"A plázába is megkülönböztető jelzéssel megy a budapesti kórházigazgató"

Ez egy cím a legnagyobb példányszámú politikai napilap internetes oldalán. Az önök alapos tájékoztatásának érdekében megszámoltam, 113 sorban taglalja az "írás" ezt a rendkívülien súlyos, tízmillió magyar állampolgárt közelről érintő problémát. Két fénykép is van, az egyiken jól látható az autó rendszáma.
Utánanéztem, milyen politikai vagy köztörvényes bűnökkel vádolják az illető kórházigazgatót, nem találtam semmit. Ha találtam volna, akkor egy tízsoros hírt esetleg megér az ügy - ízlés dolga, én főszerkesztő koromban valószínűleg azt sem közöltem volna.
De 113 sor arról, hogy egy kórházigazgató az autója tetején hagyta (de nem működtette) a kék lámpát!
Ennyire nincs anyag, sem hír, sem riport, sem semmilyen "tartalom" nem kínálkozik? Ennyire unalmasan rendben van minden? Hogy egy újságíró ezen a kórházigazgatón köszörüli a nyelvét?
Ennek a lapnak a főszerkesztője akar együtt működni a kormánnyal, ugye jól emlékszem?
Én meg itt csodálkozom.

P.S.: Majd' elfelejtettem: Google Hírek címen van egy válogatás, minden reggel azzal kezdek, itt csak a címeket nézem, azokkal kevésbé veszem igénybe az idegeimet. Ma ebben a válogatásban első helyen (azaz kiemelt jelentőségűnek kezelten) szerepel a fenti "anyag". Tehetséges ember a portál szerkesztője.