Keresés ebben a blogban

2016. április 6., szerda

Varsóban tévedtek

Egy héttel ezelőtt leírtam, hogy az iszlám államnak valószínűleg fogalma sincs a magyar kormány létezéséről. Akkor jöttek a hírek a CIA figyelmeztetéseiről, hogy Közép-Európa meg Varsó meg Budapest, és én még mindig nem éreztem szükségesnek a meakulpázást, miszerint tévedtem volna, mert lám, az iszlám állam milyen szörnyen megfenyegetett minket. Azért nem gondoltam, hogy tévedtem, mert nyilvánvaló volt, a pedagógusok elől futva valamit ki kell találni, miért is nem foglalkozik a magyar kormány az oktatásüggyel.
Ez ment egy hétig. Most valakinek végre eszébe jutott, meg kellene kérdezni a CIA-t, valóban szóltak-e a magyar kormánynak az iszlám fenyegetésről.
Mielőtt ez a valaki közhírré tette volna, a CIA semmit sem tud az általa küldött információról, a magyar kormány villámgyorsan beismerte - na mit? Hogy Varsóból tévesen tájékoztatták őket. Nem azt, hogy ők hazudtak, hanem hogy Varsóból.
Kérdezze meg már valaki a lengyeleket.