Keresés ebben a blogban

2016. április 30., szombat

Sikerült

Megnéztem a neten ennek a kormányszóvivőnek nevezett kopasz borostásnak (divatfi a szentem, farmerban és zakóban jár, ami ízléstelenség elképzelhető, az rajta van, Londonban még egy külvárosi kocsmába sem engednék be), szóval ennek a gátlástalanul hazudozó alaknak az anyagát, amit a mind jobb formát mutató Kálmán Olga készített, mert meg voltam róla győződve, hogy félremagyarázzák, sok rosszindulatú firkász meg politikus nem érti a finom, szarkasztikus humort, midőn cinizmusnak nevezi a kérdést: "de sikerült?" Merthogy ez a kérdés volt a válasza a szőrösnek Kálmán Olga mondatára: "önök ezt megpróbálták eltitkolni" (mármint a Nemzeti Bank alapítványainak a pénzköltéseit).
Szerintem ez zseniális, én ezt az alakot félreismertem, hát nem kiváló debattőr, aki ilyet ki tud találni? Nyilván úgy tette föl a kérdést, álnaivan és ironikus mosollyal, amiben benne volt: drága Olga, gyermekien ártatlan szerkesztő asszony, csak nem képzeli, hogy ha mi valamit el akarunk titkolni, akkor az nyilvánosságra kerülhet?
Hát nem. Ez az alak tényleg olyan ostoba, amilyennek látszik. Legalább amikor kimondta ezt a baromságot, legalább akkor észrevette volna, mit tett, és akkor váltott volna. De nem.
És még mindig itt vannak.