Keresés ebben a blogban

2024. május 22., szerda

A harsány butaságról

 

DK: Hagyjuk már a nyavalygást a vitákról!

A hírre Molnár Csaba, a DK alelnöke, kampányfőnöke is reagált: „Hagyjuk már a nyavalygást a vitákról! Nem kibúvókat kell keresni és kifogásokat gyártani.
Nem a hírhamisító »köztévé« vitájáról kell vitatkozni. Hanem el kell menni az összes vitára és állni kell a sarat. Bátran. Dobrev Klára így tesz. Ott volt a Partizán vitán, ott lesz az összes többin is. Arra hivatkozva nem menni az RTL, az ATV és a Blikk vitájára, hogy a »köztévén« nem demokratikusak a szabályok, egyszerűen nevetséges. Ez az emberek lenézése. Reméljük Deutsch Tamás és Magyar Péter eljönnek a vitákra, a kibúvók keresése helyett.”

Valószínűleg már késő, de azért szólok. Ezzel, ami itt fönt van, elriasztani lehet az eddig barátságosan vélekedőket, undort lehet kelteni bennük, az émelygésig idegesíteni, valamint egy életre kizárni, hogy az eddig rokonszenvet mutató ezzel a társasággal még egyszer foglalkozzék, ez itt fent ugyanis az ostobaság hihetetlenül mély szintje.

Én soha nem voltam semmilyen párt híve, de olykor előfordult, hogy egyiket-másikat kevésbé utáltam a többinél. Gyurcsány Ferencről például sok méltató mondatot írtam le, próbáltam megmenteni önmagától - nem sikerült. Egy szót sem szóltam arról, hogy ezt a nikotex-ellenzékiséget abba kellene hagyni, és lehetőleg eltakarodni a fenébe, mert több kárt csinálnak, mint amennyi hasznot hajtanak.

Azt is igyekeztem érthetővé tenni, hogy Magyar Péter eléggé messze van attól a rokonszenv vázlattól, amit már feltétel nélkül szívesen ajánlok szemlélésre bárkinek, de pillanatnyilag nincs jobb, ezt kell szeretni. Nem rajongani, csak bátorítólag támogatni, amíg evidensen rossz irányba nem fordul.

Abból, ami itt fent van, most lett elegem, de nagyon. Ennek a túlmozgásos nyüzsgöncnek sikerült elérnie, hogy akkor se szavazzak rájuk, ha egyedül maradnak abban a manézsban, amihez képest egy falusi sátorcirkusz maga a Cirque du Soleil.