Keresés ebben a blogban

2024. szeptember 8., vasárnap

Eligazítás a bűnszövetkezetben

Megszámoltam, mert az olvasó kedvéért sokféle áldozatra kész vagyok, a Telex című félreértés 40 (negyven) fényképet közöl "politikusok" és "médiaszereplők, celebek" címszó alatt. És közben olyan kifejezéseket használ a szövegben, mint például a "begördül", mely fennköltséget sugárzó ige királyi hintók érkezésekor használatos. Az egyik köztörvényes bűnöző "kocsija" (nem autója) váltotta ki ezt az emelkedettséget az "újságíróból". Aki persze nem tehet róla, hogy ott kellett lennie Kötcsén, nyilván a weboldalként nyilvántartott fals kitüremkedés "szerkesztője" küldte oda.

A rosszarcú, ócska gyülekezet körül dongtak a "független" híroldalak "újságíróinak" rajai, a bűnbanda kiszolgáló személyzete ezúttal üvöltő hangszórókkal próbálta szétzavarni őket, azt hiszem, ideje volna valami hatásosabb, aerosolos készítményt gyártatni.

Angolnyelvű portálokon keresgéltem, volt-e az amerikai sajtóban hír, esetleg tudósítás Al Capone eligazításairól. Nem találtam. Ami fellelhető, az a bűnügyi rovatban volt, minden újságban.

Ha nekem volna egy napilapom, annak a mai számában egyetlen mondatot találnának, a bűnesetekről szóló, mínuszos hírek között: a magát kormánynak nevező bűnszövetkezet kibővített összejövetelt tartott Kötcsén. Képet egyet sem. Hátha valaki ebédidőben olvas.