Keresés ebben a blogban

2021. május 29., szombat

Szövegnagyarázat

"De már ezeket a kapcsolatait sem építheti túl sokáig a miniszterelnök: 2022 után maximum egy eljelentéktelenedő, korrupt ellenzéki párt elnöke lesz, nem egy EU-s tagállam miniszterelnöke."

Hogy tetszett mondani az ifjú elnök úrnak? Mi lesz a jelenlegi miniszterelnök? Nem bíróság által szabályszerűen, nagyon hosszú időre elítélt rab? Az a bizonyos, az ifjú pártelnök által beígért felcsúti per tényleg Mészáros Lőrinc ellen fog indulni? Tökön rúgjuk a miniszterelnök lovát? Annak a szerencsétlen analfabétának legföljebb annyit lehet mondani, hogy ejnye-ejnye, többé ilyet nem szabad ám, aztán egy kézmozdulattal kitessékelni.

Pártelnök lesz a jelenlegi miniszterelnök? Komolyan? Ott folytatjuk, ahol abba sem hagytuk? Elítéljük esetleg a talpasokat, de a főbűnöst, milliók megnyomorítóját, tízezrek rablógyilkosát arra ítéljük, hogy egy eljelentéktelenedő párt elnöke lesz?

Netán a pártelnök úr is úgy gondolja, ahogyan az elmúlt évtizedekben már sokszor elmondtam, leírtam: pártelnököt és egyéb főpolitikust nem bántunk, hogy az övével azonos bűnök elkövetése után mi is büntetlenül távozhassunk?

Nálam elvágta magát a pártelnök úr. Egy pillanatig azt hittem, tévedtem vele kapcsolatban, midőn beígérte a kemény és következetes elszámoltatást és büntetést. Egy fenét tévedtem. Valamikor 2019 novemberében írtam le másodszor, "...olvasom, hogy a Momentum nevű párt már tör előre, remek, nem kell hiányt szenvednünk kicsi senkiházi despotában, készülődik a következő (én szóltam, jóval több mint egy évvel ezelőtt)." Közeledik a városi kiadás.