Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 28., szerda

Egy kanál szennyvíz

A Magyar Helsinki Bizottság a kvótanépszavazás meghekkelésére hívta fel a választókat: érvénytelen szavazatok leadásáért kampányol. Mint aki a korai időktől (a 90-es évek elejétől) a Bizottság tagja vagyok, és előtte részt vettem az ellenzéki Független Jogvédő Szolgálat munkájában is, ezt az akciót több szempontból is súlyosan aggályosnak, hitelrontónak és elfogadhatatlannak tartom:...

Ha nem bánják, nem piszkítom tovább a képernyőjüket egy ilyen iszonyatosan buta alak idézésével. Ez a "liberális" SZDSZ-tag volt, és most is a Hit Gyülekezete az akolmeleg, ahol jól érzi magát.
Annak idején a Rádióban is elmondtam, az SZDSZ-éhez hasonló mértékű rombolást legföljebb a fidesz tudott véghezvinni ebben az országban. Azért volt igazán elkeserítő a dolog, mert azt a pártot értelmes emberek alapították, nem értettem, hogyan képesek annyi baromságra.
Már értem.
Párt már nincs, Helsinki Bizottság még van.
Ha csak még egy ehhez hasonló fejhús tenyészik ott, az a Bizottság sem lesz hosszú életű.
Tessék mondani, ezt itt hogyan bírták mostanáig elviselni?